OFERTAS DE TRABAJO En este apartado puedes consultar las ofertas de trabajo que ASPID está gestionando.
Si estás interesado al inscribirte a las ofertas de trabajo, encontrarás un enlace dentro de cada oferta laboral dónde habrás de llenar el formulario de contacto. Si tu perfil se el adecuado por alguna de las plazas vacantes, nos pondremos en contacto contigo.
Por motivos de confidencialidad, durante el proceso de selección no se hace público el nombre de las empresas. 

A continuación verás las ofertas de trabajo que actualmente tiene nuestra bolsa de trabajo en vigor.
Últimas ofertas laborales

La Seu d'Urgell

   Fecha publicación    Oferta laboral    Vacantes
27/08/2024 Tècnic Financer 1
 
Sitio de treball ofertado/categoria laboral Finances, Comptabilitat.
Sector productivo Alimentari
Comarca Alt Urgell
Formación requerida Grau Universitari en Administració i Direcció d'Empreses o similar.
Experiencia requerida mínim 1 any d'experiència.
Jornada 40h setmanals
Carnet conducir No necessari en cas de residir a la mateixa població.
Exclusiva para personas con Discapacidad No
Observaciones
  • Gestió Comptable: Registrar i supervisar les operacions comptables diàries, assegurant la precisió i el compliment de les normatives vigents.

  • Elaboració d'Informes Financers: Preparar informes financers periòdics, com balanços, comptes de resultats i informes de fluxos de caixa, per a la revisió per part de la Cap del departament.

  • Conciliacions Bancàries: Realitzar conciliacions bancàries regulars per assegurar que els registres comptables coincideixin amb els extractes bancaris.

  • Suport en la Preparació de Pressupostos: Col·laborar en l'elaboració i seguiment dels pressupostos anuals i en la previsió de despeses, ingressos i fluxos de caixa.

  • Anàlisi de Costos i Rendibilitat: Analitzar els costos associats a diferents projectes o departaments per oferir recomanacions que millorin la rendibilitat de l'empresa.

  • Control de Facturació i Cobraments: Supervisar l'emissió de factures i el seguiment dels cobraments, assegurant que es compleixin els terminis de pagament.

  • Gestió de Proveïdors i Comptes a Pagar: Controlar els comptes a pagar, revisant i processant les factures de proveïdors i assegurant pagaments puntuals.

  • Preparació d'Auditories: Donar suport en la preparació i coordinació d'auditories internes i externes, assegurant que tota la documentació necessària estigui disponible i en ordre.

  • Compliment Normatiu: Assegurar-se que les pràctiques comptables i financeres compleixin amb les normatives legals i fiscals vigents, així com amb les polítiques internes de l'empresa.

  • Suport Administratiu: Ajudar en tasques administratives relacionades amb el departament, com la gestió de correspondència, arxius, i coordinació de reunions.


Solicitar oferta
 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y razones técnicas, para mejorar tu experiencia de navegación, para almacenar tus preferencias y, opcionalmente, para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias mediante el análisis de tus hábitos de navegación. Hemos incluido algunas opciones de configuración que te permiten decirnos exactamente las cookies que prefieres y las que no. Pulsa ACEPTAR para consentir todas las cookies. Pulsa CONFIGURACIÓN para decidir las opciones que prefieres. Para obtener más información sobre nuestras cookies accede a nuestra Política de cookies aquí: Más información
Aceptar Rechazar Gestionar Cookies