OFERTES DE TREBALL En aquest apartat pots consultar les ofertes de feina que ASPID està gestionant.
Si estàs interessat en inscriure’t a les ofertes de feina, trobaràs un enllaç dins de cada oferta laboral on hauràs d'omplir el formulari de contacte. Si el teu perfil es l'adient per alguna de les places vacants, ens posarem en contacte amb tu.
Per motius de confidencialitat, durant el procés de selecció no es fa públic el nom de les empreses. 

A continuació veuràs les ofertes de feina que actualment té la nostra borsa de treball en vigor.
 
Últimes ofertes laborals

La Seu d'Urgell

   Data publicació    Oferta laboral    Vacants
27/08/2024 Tècnic/a Financer/a 1
 
Lloc de treball ofertat/categoria laboral Tècnic/a Financer/a
Sector productiu Alimentari
Comarca Alt Urgell
Formació requerida Grau Universitari en Administració i Direcció d'Empreses, o similar. 
Experiència requerida mínim 1 any
Jornada 40h setmanals
Carnet conduir No necessari, en cas que es resideixi a la població. 
Exclusiva per a persones amb Discapacitat No
Observacions
  • Gestió Comptable: Registrar i supervisar les operacions comptables diàries, assegurant la precisió i el compliment de les normatives vigents.

  • Elaboració d'Informes Financers: Preparar informes financers periòdics, com balanços, comptes de resultats i informes de fluxos de caixa, per a la revisió per part de la Cap del departament.

  • Conciliacions Bancàries: Realitzar conciliacions bancàries regulars per assegurar que els registres comptables coincideixin amb els extractes bancaris.

  • Suport en la Preparació de Pressupostos: Col·laborar en l'elaboració i seguiment dels pressupostos anuals i en la previsió de despeses, ingressos i fluxos de caixa.

  • Anàlisi de Costos i Rendibilitat: Analitzar els costos associats a diferents projectes o departaments per oferir recomanacions que millorin la rendibilitat de l'empresa.

  • Control de Facturació i Cobraments: Supervisar l'emissió de factures i el seguiment dels cobraments, assegurant que es compleixin els terminis de pagament.

  • Gestió de Proveïdors i Comptes a Pagar: Controlar els comptes a pagar, revisant i processant les factures de proveïdors i assegurant pagaments puntuals.

  • Preparació d'Auditories: Donar suport en la preparació i coordinació d'auditories internes i externes, assegurant que tota la documentació necessària estigui disponible i en ordre.

  • Compliment Normatiu: Assegurar-se que les pràctiques comptables i financeres compleixin amb les normatives legals i fiscals vigents, així com amb les polítiques internes de l'empresa.

  • Suport Administratiu: Ajudar en tasques administratives relacionades amb el departament, com la gestió de correspondència, arxius, i coordinació de reunions.


Sol·licitar oferta
 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes