Renovem el desenvolupament de projectes d'emprenedoria i autoocupació a la comarca de la Segarra!
ASPID ofereix aquest servei a la comarca de la Segarra a través del servei d'autoocupació del programa Incorpora de la Fundació La Caixa.

Renovem el conveni de col·laboració amb el Consell Comarcal de la Segarra, orientat a oferir el suport i l'acompanyament a les persones emprenedores de la comarca en el procés de creació de la seva pròpia empresa. La signatura del conveni ha anat a càrrec del President del Consell Comarcal, Ramon Augé, i la presidenta d'ASPID Lleida, Bibiana Bendicho. A través del conveni, ASPID disposarà dels espais i realitzarà l’acollida de les persones interessades de la comarca a desenvolupar la seva idea de negoci i autoocupar-se.

Les accions  es centren a acompanyar els emprenedors, els negocis en la tramitació de subvencions, la creació de l’anàlisi de la viabilitat tècnica i financera i el suport en la consolidació dels projectes empresarials, entre d’altres.

En la reunió mantinguda, s’ha exposat que en el conveni de col.laboració anterior (2021-2024) es van atendre un total de 90 persones, i van crear-se 30 empreses en la comarca.  Entre les empreses que s’han creat hi han activitats de diversa tipologia, en els ector dels serevis i l’alimentació, i entre altres.

Les persones interessades poden accedir a aquest servei gratuïtament a aqust servei, contactant amb l’àrea de promoció econòmcia del Consell Comarcal de la Segarra, o directament a través d’ASPID al 973 228980 o tordonez@aspid.cat
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp