• facebook
  • twitter
  • youtube
  • instagram
  • 973228980 |
  • aspid@aspid.cat
  • Català
    • Català
    • Castellano
ASPID
ASPID
  • INICI
  • ASPID
    • Associació Aspid
    • Òrgans de Govern
    • Organització
    • Transparència
    • Pla Estratègic i futur nova Fundació ASPID
    • Pla Responsabilitat Social
    • L'ètica a ASPID
  • PER A LES PERSONES
    • Accés al treball
      • Ofertes de feina
    • Atenció i autonomia personal
    • Atenció a víctimes d'accidents de trànsit
    • Assistència personal i domiciliària
    • Atenció diürna
    • NeuroLleida
    • Atenció als infants, joves i famílies
      • Servei d'Orientació i Acompanyament a les Famílies
      • Mentoria Socioeducativa TANDEM
  • PER A LES EMPRESES
    • Serveis RRHH
    • Aliances RSE
    • Serveis CET
  • #SOM TRANSFORMACIÓ
    • Fes-te soci!
    • Espai de Defensa dels Drets Montse Bertran
    • Grups participació associativa
    • Fes-te voluntari!
    • Fes una donació!
    • Sensibilització
    • Premis ASPID
    • Jornades Tècniques
    • Club Esportiu ASPID
  • ACTUALITAT
  • CONTACTE
  • Català
    • Català
    • Castellano
  1. preguntes freqüents

preguntes freqüents

FAQ . Preguntes freqüents
Qui pot accedir als serveis d’atenció i suport a domicili de ASPID?
Tothom que ho necessiti. Estem especialitzat en persones en situació de discapacitat, dependència o fragilitat.

A quines poblacions presteu el servei?
Actualment el servei només es presta a la ciutat de Lleida.

Quina cobertura de horària oferiu?
Actualment oferim un servei diürn de dilluns a diumenge.

Quan es tarda en començar el servei sol·licitat?
De 48-72 hores, en funció del criteri de urgència valorat i de les casuístiques del servei sol·licitat.

Com he de pagar el servei?
Tot els auxiliar de referència que treballen al domicili estan en plantilla de ASPID. Això vol dir que tenen contracte i cobren mensualment sota el regim general de la Seguretat Social. El servei es facturà els primers 15 dies del mes vençut. Es a dir, un servei prestat el mes de maig no es facturarà fins a la primera quinzena de juny.

Que passa si el auxiliar de referència no m’agrada?
La acollida de una auxiliar de referència a casa sempre té un període d’adaptació per ambdues parts, però si passat aquest temps i amb valoració conjunta amb el coordinador del servei es valora fer un canvi, us facilitarem de nou el auxiliar que més s’ajusti a les seves necessitats.

El auxiliar de referència que va al domicili ha de tenir claus?
Normalment no fem custòdia de claus, però en cas que la persona no pugui obrir al treballador es pot firmar un document de cessió per ambdues parts.
 


COL·LABORADORS:

Generalitat
Diputació
Ajuntament
Empresa Treball Gencat
Unió Europea
Logo Minsterio_ServicioPúblico
Servei Ocupació Catalunya
Gencat Drets Socials
Gencat Drets Socials - Irpf
Servei Català Trànsit
IEI Diputació Lleida
La Caixa
Incorpora La Caixa
LogoFund.Once
Col.legi administradors
Canon Lleida

Eines d'accessibilitat web

 

Font            

Contrast    

  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • instagram
  • Avís Legal
  • Política Cookies
  • Política de Privacitat
  • Política de Donacions
  • Canal denúncies
Donacions Aspid - Formas de Pagament
© 05/2025 ASSOCIACIÓ DE PARAPLÈGICS I DISCAPACITATS FÍSICS DE LLEIDA (ASPID) - Tots els drets reservats.
Ebasnet Web Solutions
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes