Suport24 dona feina a 60 persones amb discapacitat, a les quals es podrien afegir 3 més gràcies a les millores tecnològiques
La Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, col.labora amb ASPID amb un donatiu de 10.000€ destinat a millorar tecnològicament les instal·lacions del servei Suport24, el call center d’ASPID, que dona serveis de comunicació i màrqueting telefònic a empreses i administracions públiques i privades.
Suport24 és un Centre Especial de Treball (CET) destinat a ocupar persones amb discapacitat i que compta actualment amb 60 treballadors, als quals es podrien afegir 3 més durant el període 2025-2026 gràcies en part a les millores tecnològiques. El conveni ha estat signat per Rafael Fernando Chueca, subdirector general de Cultura i Territori de la Fundació “la Caixa”, i Bibiana Bendicho, presidenta d’ASPID.
L’ajut atorgat per la Fundació “la Caixa” s’invertirà en l’adaptació dels sistemes específics de call center a la tecnologia d’última generació (software professional de call center, ordinadors, telèfons mòbils, orelleres, kits de teleassistència avançada i rellotges de suport).
Les millores en el servei Suport24 donen resposta a la continua evolució de la tecnologia i a les noves necessitats dels clients. D’altra banda, cal una adaptació dels espais de treball a les persones amb discapacitat, que solen tenir moltes dificultats de mobilitat.
La inversió permetrà a ASPID oferir als seus clients nous serveis i optimitzar els ja existents, alhora que la millora de les eines de treball repercutirà favorablement en la professionalitat, comoditat i eficiència dels treballadors.
Un dels objectius del call center és donar cobertura a les noves realitat en l'àmbit de la Teleassistència i la prevenció de l’envelliment i la solitud, oferint nous dispositius que ajudin a millorar la qualitat de les persones amb dependència. Suport24 porta desenvolupant aquest servei des de 2010 a través de contractes amb les administracions públiques i de contracte privats.
A través de l'àmplia xarxa d'oficines de CaixaBank, la més gran d'Espanya, els professionals poden detectar les necessitats més urgents i properes de cada territori, i canalitzar les ajudes de la Fundació "la Caixa" dirigides a donar resposta a aquestes necessitats. El 2024, es van donar suport gairebé 5.625 projectes de prop de 5.300 entitats socials.
La Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, col.labora amb ASPID amb un donatiu de 10.000€ destinat a millorar tecnològicament les instal·lacions del servei Suport24, el call center d’ASPID, que dona serveis de comunicació i màrqueting telefònic a empreses i administracions públiques i privades.
Suport24 és un Centre Especial de Treball (CET) destinat a ocupar persones amb discapacitat i que compta actualment amb 60 treballadors, als quals es podrien afegir 3 més durant el període 2025-2026 gràcies en part a les millores tecnològiques. El conveni ha estat signat per Rafael Fernando Chueca, subdirector general de Cultura i Territori de la Fundació “la Caixa”, i Bibiana Bendicho, presidenta d’ASPID.
L’ajut atorgat per la Fundació “la Caixa” s’invertirà en l’adaptació dels sistemes específics de call center a la tecnologia d’última generació (software professional de call center, ordinadors, telèfons mòbils, orelleres, kits de teleassistència avançada i rellotges de suport).
Les millores en el servei Suport24 donen resposta a la continua evolució de la tecnologia i a les noves necessitats dels clients. D’altra banda, cal una adaptació dels espais de treball a les persones amb discapacitat, que solen tenir moltes dificultats de mobilitat.
La inversió permetrà a ASPID oferir als seus clients nous serveis i optimitzar els ja existents, alhora que la millora de les eines de treball repercutirà favorablement en la professionalitat, comoditat i eficiència dels treballadors.
Un dels objectius del call center és donar cobertura a les noves realitat en l'àmbit de la Teleassistència i la prevenció de l’envelliment i la solitud, oferint nous dispositius que ajudin a millorar la qualitat de les persones amb dependència. Suport24 porta desenvolupant aquest servei des de 2010 a través de contractes amb les administracions públiques i de contracte privats.
A través de l'àmplia xarxa d'oficines de CaixaBank, la més gran d'Espanya, els professionals poden detectar les necessitats més urgents i properes de cada territori, i canalitzar les ajudes de la Fundació "la Caixa" dirigides a donar resposta a aquestes necessitats. El 2024, es van donar suport gairebé 5.625 projectes de prop de 5.300 entitats socials.