Nou ajut en la Convocatòria IRPF 2022 de Drets Socials, que ens permet dotar de nous equipaments!
Amb el projecte “ASPID: Nous equipaments per a impulsar l’autonomia personal ”, durant l’any 2022 hem pogut adquirir nous equipaments amb un ajut d'import de 5.847,12€ i  finançats a càrrec a l’assignació tributària del 0,7% de l’impost sobre la renda de les persones físiques, en la convocatòria de l’àmbit de polítiques socials del Departament de Drets Socials.

Entre aquests nous equipaments, s’ha pogut dotar de nous equips PC, pantalles de PC i nou mobiliari per al centre d'aspid.

ASPID atén amb caràcter anual a més de 2.894 beneficiaris amb discapacitat i/o vulnerabilitat social, per el que és necessària el desenvolupament d’aquestes accions que garanteixin una millora en la qualitat dels serveis oferts a aquestes persones.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes