Curs d'atenció al client i comerç a la Seu d'Urgell i Lleida
El curs s’adreça a facilitar que persones amb discapacitat que busquen feina tinguin els coneixements i els recursos necessaris per treballar en aquests àmbits

ASPID portarà a terme a la Seu d’Urgell un curs de formació tècnica i professional destinat a facilitar a les persones amb discapacitat que s’hi inscriguin tinguin els coneixements i els recursos necessaris per treballar en l’àmbit de l’atenció al client -tant presencial com on line- en els sector del comerç i serveis. L’entitat lleidatana també preveu portar a terme aquest curs a la ciutat de Lleida. Els interessats en la iniciativa formativa, vehiculada a través del SIOAS (Servei d'Orientació i Acompanyament a la Inserció Laboral per a persones amb discapacitat d’ASPID), ja poden inscriure’s a les oficines de l’associació a la Seu d’Urgell i Lleida.

El curs d’“Atenció al client, recepció i e-commerce” té l’objectiu de formar els participants en les tasques que es desenvolupen en l'atenció al client de qualsevol empresa o establiment, en aquells punts de recepció de trucades, visites i /o mercaderies. Es planteja com un curs polivalent, que vol donar resposta a les necessitats a persones que tenen diferents interessos laborals dintre del mateix sector.

Aquest és el primer cop que el SIOAS porta a terme aquesta formació a la Seu d'Urgell, i ho fa en resposta a les necessitats del territori i del mercat de treball, i també per professionalitzar aquestes ocupacions en les persones ateses.

Els cursos inclouen pràctiques en empreses i estan adreçats específicament a persones amb discapacitat reconeguda a partir d'un 33% per l'ICASS, en recerca de feina i inscrites al Servei d'Ocupació de Catalunya. En el cas del curs de Lleida es circumscriu a persones amb discapacitat física, sensorial o orgànica.

Els cursos es divideixen en 4 mòduls centrats en l’anàlisi del context laboral (interpretació del funcionament del mercat de treball analitzant les empreses del sector econòmic, identificació de les competències requerides per l'ocupació i de les habilitats pròpies necessàries per a l'exercici de la mateixa); l’atenció al client (gestió de l'atenció al client, tècniques d'informació i atenció, gestió de queixes i reclamacions, identificació de les diferents tècniques de venda i aplicació dels protocols establerts per a l'atenció al client en el sector comerç); les tendències generals del comerç electrònic i les TIC en l’atenció al client (iniciació a la informàtica, processadors de textos i de dades, etc.).

El SIOAS s'ofereix a Lleida, Balaguer, Mollerussa, Tàrrega i la Seu d’Urgell. El programa està subvencionat pel Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat, i és objecte de finançament pel Fons Social Europeu.


 
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Configuració Accepto